Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, September 10, 2014

Aku Rasa Budak Ni Familiar.......

ISTERI KEPADA PENJENAYAH YANG PALING DIKEHENDAKI TEMBAK MATI, MELUAHKAN RASA HATINYA MELALUI LAMAN SOSIAL FACEBOOK, BAHAWA DIA TETAP MENYAYANGI SUAMINYA
Seorang wanita dipercayai isteri kepada Mat Hatim meluahkan rasa hati terhadap suaminya, seorang penjenayah paling dikehendaki di Kelantan menerusi status FB berikut.

Mat Hatim atau nama penuhnya Hatim Mohd Zain, 25, seorang penjenayah paling dikehendaki mati selepas berbalas tembakan dengan polis di Pasir Puteh, Kelantan, kelmarin.

Turut maut adalah seorang lagi rakan sekutunya Mohamad Hafiz Saupi, 25, dari Kampung Merak Banggu, Bachok.

Wanita itu yang menggunakan nama FB ‘Ezie Syafreeda’ redha dengan pemergian suami. Dia tetap menyanyagi Mat Hatim waluapun suaminya itu seorang penjenayah.

Menurut Ezie Syafreeda lagi, Mat Hatim sentiasa memenuhi segala permintaannya dan menganggap Mat Hatim seorang sahabat, suami dan ayah yang terbaik buat mereka.

Semoga kisah Mat Hatim ini menjadi pedoman buat kita semua. Al-Fatihah.

rembat dari blog Omak Kau!! 

2 comments:

  1. Masya Allah

    Bangga dengan membuat jenayah , buat dosa ?

    Apa nak jadi dengan anak anak Melayu zaman ini ?

    Kelantan pulak tu ; Amanat sapa pulak di ikut mya ?????

    ReplyDelete
  2. org y tak mengenali xlayak untuk mengata...arwah memang penjenayah...tp tak pernah kacau org2 yang tak bermasalah...yang tak tau keseluruhan kisah n tau disebalik nya tak perlu lah nk mengata ikut ajaran mana....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa