Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, May 4, 2015

Ada ker yang menyimpan 'harapan bodoh' ini?

Pada aku dari pemerhatian aku terhadap Mahathir dari dulu, Mahathir tidak akan bersuara tanpa tujuan tertentu bersabit dengan keinginannya.......
Korang nak percayakan manusia jenis ular ni?
Nak kata Mahathir sokong pembangkang.....huh jauh sekali!

'Jangan harap Dr M akan sokong Pakatan'
mk - 1:59PM - 4 May 2015

Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Mahathir berkata bapanya tidak akan menyokong pembangkang walaupun sering memberikan pandangan yang mengkritik kepimpinan Umno.

Beliau yang juga bekas timbalan menteri berkata pandangan yang diberikan Tun Dr Mahathir adalah demi kebaikan Umno dan bukan melemahkan parti tersebut.

"Tak timbul langsung isu di mana Tun menyokong pembangkang. Tapi saya tengok pembangkang nakal juga, ada poster kata dia (Mahathir) akan datang berkempen untuk Pakatan di Rompin dan Permatang Pauh, pergi demonstrasi di depan Sogo untuk himpunan anti-GST. Itu karut.

"Dia ada pandangannya tapi pandangannya untuk kekuatan parti, tidak sesekali untuk kelemahan parti. Jadi jangan harap dia akan sokong Pakatan," katanya dalam satu sidang media selepas Majlis Kenduri Rakyat di Tanah Liat, Permatang Pauh. .

Mukhriz menjawab soalan pemberita berhubung dakwaan bahawa suara Dr Mahathir dilihat mewakili pembangkang kerana sering mengkritik kepimpinan Umno.

2 comments:

  1. Orang orang Melayu kan bangsa BODOH

    Ada melayu baik jujur di humbat penjara dengan fitnah saja

    Si lahanat rompak harta siang malam gaya Maha Firaoun di angkat sanjung

    Ini ajaran Nabi SAW ke ????


    Gaya saja alim ulamak agama tapi Otak Gred 3 dengan hati busok bak Khinzir

    Bodoh saja lah....

    ReplyDelete
  2. keritikan keras mamak kutty ni jangan kita buat tak faham dia mau anak dia dilantik menteri penu oleh najib dalam kebinet tapi najib ada agenda lain sebab tu lah Mat Bashah jadi mangsa sekarang ini mana ada sebelum ini ketua perubungan negeri diletak calun sebagai MP dan bekas timbalan menteri diletak calun DUN bukan jatuh setandard tu tapi disebabkan najib nak balas budi mamak kutty yang sokong dia naik jadi PM dulu maka anak mamk kutty di naikkan jadi MB dan Mat Bashah dilantik sebagai sanator untuk diberi jawatan timbalan menteri dalam kebinet najib tapi bila mamak kutty mula berang sebab najib tak lantik maka keberangan dia mula tidak terkawal dan yang bodohnya pula pembangkang konon mamak ini telah beri peluru untuk menembak UMNO tapi pembangkang tidak sedar peluru itu kosong semata-mata,bagi mukhris pula dia mestilah pertahan bapak dia sebab dia keluar kedunia ni pun babak dia yang buat dia keluar,jadi pun macam orang dok kata la telan mati mak luah mati pabak,maka bertembunglah sltuasi sekarang tunggu PRU14 kita tau lah rakyat nak pilih sapa.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa