Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, May 4, 2015

Sebenarnya saya di sini - Alhamdulillah saya sihat

Saya masih di KL......
Dan saya sihat........alhamdulillah
Jutaan terima kasih di atas doa ICrony dan anda semua
Kepada air gunung terima kasih di atas pelawaan saudara. Insya Allah kalau ada kesempatan kita akan jumpa

Sekarang saya di dua tempat. Sama ada di Taman Seri Sinar atau Taman Segambut Damai di rumah dua anak saya. Yang di Seri Sinar tu baru pindah dari Lumut kerana bertukar ke Mindef dan kerana inilah juga saya datang ke KL. 

Tolong tengok jer........bukan tolong punggah barang sebab pinggang saya yang alami prolapsed disc belum pulih sepenuhnya 
 Saya dan cucu beriadah di FRIM kepong
 
 
 
 
 Gambar bawah pula di bawah pokok anggor di laman rumah Kakak Ipar di Taman Seri Andalas, Kelang petang semalam
 
  
 Bersama kakak ipar dan biras
 
Mungkin 2 atau 3 hari lagi akan balik KB. Saya akan balik bersendirian dan tinggalkan isteri di rumah anak-anak.  

Setelah selesai sedikit sebanyak urusan di KB, saya akan datang kembali ke KL

Kat sini nak update blog pun susah sikit sebab berebut laptop ngan cucu yang sibuk nak tengok youtube. Laptop ayah dan mamanya tak berani nak minta sebab ada conditionnya

6 comments:

  1. Alhamdullilah. Tn Admin kelihatannya bahagia dan sihat bersama anak cucu. Semoga pencerahan dari Tn Admin untuk pelbagai isu politik dan dunia semasa dapat diteruskan. Saya akan sokong (dari awal pagi) selagi blog Tn ini masih wujud. Trm kasih dan selamat sejahtera.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah

    Taman Sri Sinar dekat sini saja boleh lah saya datang jemput teh tarek.....

    Apa alamat rumah nya....????

    Take care OK....

    ReplyDelete
  3. 1Crony

    Terima kasih di atas doa dan sokongan saudara.....ya insya Allah saya akan teruskan

    ReplyDelete
  4. Anon 1:03 PM

    Terima kasih banyak......insya Allah di izinkan Allah kita minum atau makan bersama. Kat warung Dikni kat depan tu pun boleh.....makanan kat situ pun ok gak bagi saya

    ReplyDelete
  5. Semoga di kurniakan kesihatan yang baik untuk terus menulis.

    ReplyDelete
  6. lan lah

    Ribuan terima kasi di atas doa saudara semoga sdr juga di kurniakan rahmat dan nikmatNya

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa