Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, May 5, 2015

Mahathir risaukan masa depan UMNO atau masa depan siapa?

Ayam daging pun tak risau disembelih......
Ini adalah kerana ayam daging ditetaskan untuk disembelih
Begitu juga parti politik........kalah dan menang adalah biasa bila bertanding
Parti Golkar di Indonesia.......walau pun kalah masih ujud dan begitu juga parti Kongres di India........kuasa silih berganti
Jadi pada aku Mahathir bukan sangat risaukan UMNO tetapi ada perkara lain.....korang tekalah sendiri.....

Yang aku nampak orang melayu hanya mendapat sisa jer........yang buncit hanyalah anak beranak dan kroni!

Tun M bimbang Umno kalah
MOHD HAFIZ ISMAIL

5 comments:

  1. Cuba tanya tun M. Siapa yang memyebabkan orang melayu berpecah.

    ReplyDelete
  2. TUN orang kaya ber gaya

    Kechik kechik dulu papa kedana , nama pon KHORDHING GHELL

    Bila Tua kaya ber gaya tu hasil mentedarah tipu harta rakyat lah

    Atok Nenek TUN di Kerala bukan sekaya RATTAN TATA tapi KUTTY saja....


    Mestilah TUN takut masok jel sebelom KIOK

    Harta banyak boleh kautim dalam KUBOR tu sebab KIOK tak kesah

    Lahanat ; biasa lah

    ReplyDelete
  3. Selain daripada melindungi kroni yg telah menyelewengkan harta negara dan disamping itu mereka oleh terus menjarah kekayaan hasil negara, barang perlu diingat bahawa UMNO Baru ini adalah buah tangan Mahathir setelah dia membunuh UMNO yg asal. Hakikat sejarah menunjukkan iaitu UMNO asal yg ditubuhkan oleh Onn Jaafar telah mati tanpa nisan akibat dibunuh oleh Mahathir, lalu ditubuhkan UMNO Baru oleh Mahathir. Itulah yg dimandremnya orang melayu dgn serapahnya 'melayu mudah lupa', tetapi sebagai seorang melayu aku tidak dapat dipukau dgn serapah bertaraf sampah itu.

    ReplyDelete
  4. hehehe...kasian saya baca komen korang. Saya yakin dan percaya binatang pun nak komen beri fakta yang rasional. kalau korang orang melayu dan beragama islam, maka hina bangsa dan agama itu. Kasian bangsa melayu dan agama islam ada nya keturunan dan penganut macam korang.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa