Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, August 3, 2015

Berita yang sudah dijangka sesudah perbagai episod menarik!

SPRM: RM2.6 bilion duit penderma, bukan 1MDB

8 comments:

  1. Pergh senangnye spin katakan duit derma.ingat tak dulu arwah TGNik Aziz ada hamba allah nak Sponsor pi Haji dan dan SPRM@ SPERM Umngok kata Rasuah.Memang korang ni Sial dan Lahanatullah spesis Manusia tak takut pada seksa Allah swt.

    ReplyDelete
  2. Hari pertama PRU13 kita kena tipu hidup2 dengan dakwat kekal ciptaan. Tiada jamin mereka menipu lagi. Kau tipulah.... orang lain boleh percaya... jangan harap aku nak percaya.... duit derma masuk dalam akaun peribadi... dah gila ke apa rakyat Malaysia ni.... selepas ni bolehlah pegawai kerajaan masukkan duit kutipan derma kilat dalam akaun sendiri... boleh sebat dulu interestnya.... makan riba haram? Tipu orang pun haram jugalah.

    ReplyDelete
  3. SEBELOM MAT BAHLOL JADI KETUA BESAR , TAK ADA CERITA PENDERMA POLITIK DUNIA PON....

    NEGARA MAKIN MAJU PULAK

    Lahanat mana boleh buat kerja pon

    Enjoy sakan anak bini boleh lah tapi biar Rakyat tanggung nya

    Kepala Otak !!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Semakin hari semakin kelakar Malaysia ku....memang darul kartun betul!

    ReplyDelete
  5. Fuyooo.......
    Dalam dunia global yang serba mencabar minda, masih ada rupanya segelintir manusia yang terlalu baik hati hingga sanggup menderma sejumlah dana yang begitu besar. Siapakan manusia yang amat pemurah itu? Mudah-mudahan pada masa depan jumlah derma itu akan ditingkatkan dua kali ganda atau berganda-ganda. Bawalah penderma yang pemurah itu ke tanah air kita yang tercinta ini supaya rakyat dapat memberi penghargaan yang selayaknya.

    ReplyDelete
  6. Abe

    hehehe......ni cipta masaalah baru pulak. Tujuan politik sahaja ni. Bukti-bukti yg ada xkan hilang kerana adalah rekod transaksi. Rekod transaksi xleh hilang kalau tidak masaalah dgn akaun.

    ReplyDelete
  7. Ini ada maklumat dalaman.... penderma sebenar telah pun dikenalpasti.... orang kelantan rupanya, En Wan Emdibi

    ReplyDelete
  8. Sebenarnya PeEm dapat derma dari Kazakhtan sebab dia dah jual MH370 dan MH17 kat negara Gohead Gostan atau Anak Rosmah mulut luas, mana cukup makan juta-juta maka mesti makan ribu juta, barulah cukup.....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa