Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, August 1, 2015

Ceramah GHB di Jerteh tak laku?

 Kesian dan hampa?
Inilah label yg diberukan terhadap mereka!

10 comments:

  1. Jerteh ini kawasan Kampong kampong yang mana orang kampong baik baik belaka

    Nampak gaya si TOLOL anak kurang ajar dengan kata kata BAHALOL nya...

    Siapa punya anak si TOLOL nih!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaun tu yg bahalul. Nak kekalkan ketua walaun sanggup baiah gadai bini talak 3

      Delete
  2. Kesain ,ramainya dalam Pas yang menghidap sakit mental,Waliyazubillah ,jangan terkena pada peminpin GHB sudahlah,minta dilindungi allah.

    ReplyDelete
  3. Kesain ,ramainya dalam Pas yang menghidap sakit mental,Waliyazubillah ,jangan terkena pada peminpin GHB sudahlah,minta dilindungi allah.

    ReplyDelete
  4. Ajaran Guru Hadi.....ajaran guru Hadi

    ReplyDelete
  5. Demokrasi kalau disalah guna akan menjadi lebih teruk dari Komunis. PAS kalau busuk hati lebih teruk dari kaum Kafir perangainya. Berapa ramai ahli PAS yang menganggap Hadi Awang setaraf Nabi? Percayalah bahawa Hadi Awang tak lebih sedikitpun daripada Ibrahim Ali atau Zulkifli Nordin, cuma serbannya dan bini sahaja lebih dari mereka.

    ReplyDelete
  6. Itu adalah satu strategi GHB menagih simpati penduduk kampung....hodoh sungguh strategi golongan bacul....

    ReplyDelete
  7. Nampaknya penyakit memaki, mengutuk dan menghina orang ni bukan sahaja melanda ustad-ustad dan tuan-tuan guru, fenomena tersebut telah merebak kepada ahli-ahli PAS. Kesian. Wabak meroyan ini perlu dibendung sebelum merebak menjadi penyakit mulut dan kuku. Oleh itu disarankan geng G18 jangan bertindak balas ataupun kasar. Orang yang sakit sebegitu memang tidak boleh berfikir waras, selalu meracau, kurang tidur dan tiada selera makan dan selera dalam kelamb. Bawa bersabar terhadap kerenah pesakit-pesakit dan kalau boleh nasihatkan mereka cepat berubat!!

    ReplyDelete
  8. geng pas ganu mmg sial

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa