Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, August 18, 2015

Ini cerita sebenar kedudukan Ustaz Nik Omar Nik Abd. Aziz dari Ketua GHB Kelantan

Gambar dalam majlis yang diviralkan
Dato' Wan Abd. Rahim kanan

Berikut adalah butir dialoq antara saya dan Dato' Wan Abdul Rahim Ketua GHB Kelantan sebentar tadi berkenaan kedudukan sebenar Ustaz Nik Omar Nik Abd. Aziz bila dikaitkan dengan GHB melalui WhatsApp.........

[8/17, 17:46] F'din: A'kum Dato' Apa cerita Nik Omar sebenarnya?

[8/17, 19:36] Dato' Wan Rahim: Ustaz Nik Omar hadir ke prog dailog tertutup HB dgn NGO..tidak masuk HB lagi

[8/17, 22:06] F'din: Ooo ......gitu. Dah heboh dalam media sosial. Tq Dato'

[8/17, 22:08] Dato' Wan Rahim: Ada pihak ambil peluang isytihat prk yg tidak betul hanya semata2 bila tengok UNO hadir prog HB

[8/17, 22:10] F'din: Ni satu masalah juga. Yg akan dapat nama buruknya adalah GHB

[8/17, 22:29] Dato' Wan Rahim: Yessss

1 comment:

  1. Abe

    Inilah sifat seorang anak yang soleh. Menjaga hati ibunya adalah penting baginya. Begitu juga menjaga nama baik Almarhum ayahandanya.

    Jika Nik Abduh mengikut perangai abangnya yang ini alangkah baiknya.

    Saya sebenarnya dari awal tidak selesa Nik Omar berbaik2 dgn GBH, bukan apa kita xmau dia digunakan untuk kepentingan politik partisan demi menghormati Almarhum ayahanda beliau.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa