Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, August 1, 2015

Peluang untuk labur saham yg. gerenti takkan rugi

Berkenaan Darul Hadis P.Pinang.
Ust Hanif Harun, mudir pusat pengajian darul hadis dah dpt tanah utk bina sekolah. Tanah org cina dekat masjid pokok macang, tasek gelugor. Lembaga pengarah DHPP dah bagi cengkeram, tapi DHPP kena selesaikan bayaran dlm tempoh 3 bulan ni sebanyak RM1.8 juta. Klu tak duit cengkeram pun burn. Oleh itu tlg sebarkan ke group2 yg lain supaya..
1. Dpt membuat amal jariah.
2. Org Islam dpt beli tanah org cina dlm P.Pinang, selalunya org cina yg dok beli tanah org melayu.
Klu 180,000 org Islam sumbang hanya RM10.00 shj. kita dah dpt RM1.8 juta utk tempat melahirkan ahli2 hadis.
Kita ada lebih dari 18 juga rakyat yg berugama Islam. Tlg sebarkan dan jgn lupa utk menyumbang...panjangkanlah kepada seberapa bnyak grup atau personal yg anda ada..

Pusat Pengajian Darul Hadis P.Pinang
bank islam
0704 3011 0370 33
bank cimb
8602 2033 76
maybank
5574 1051 4185
bank rakyat
1112 2100 0202

2 comments:

  1. ALHAMDULILAH

    INSYA ALLAH SAYA USAHA KAN RM10,000:- HARI SENIN TAK RABU INI.

    MOGA2 ALLAH SWT BER KAT HIDUP KU YANG SECOIT INI

    JOM MASOK KUBOR !!!!!

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih Tuan kerana memberi peluang untuk kami membuat amal.

    Alhamdulillah, saya dah sumbang RM1,000.00

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa