Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, August 4, 2015

SPRM pun ketaq juga?

SPRM: Siasat rasuah, bukan nak jatuhkan k'jaan

5 comments:

  1. Hanya patriot2 yang mampu mempertahankan negara... kalau takut hilang gaji tiap bulan.... kirim salam sajalah.

    ReplyDelete
  2. Cakap semua boleh cakap....

    Tapi dalam Otak tu , DUIT jugak TUHAN kamu.

    Mat Bahalol pon tak percaya kamu dah !!!!!

    ReplyDelete
  3. bubuhla apa alasan sekali pun untuk menipu tapi suatu hari nanti Allah akan tunjuk juga kebenaran menipu itu seperti kehilangan MH370 sekarang Allah bukakan pintu hijab kehilangan pesawat tersebut begitulah juga nanti najib akan dilondehkan segala penipuan nya itu.

    ReplyDelete
  4. Jalan terbaik mengatasi mehna dan bala menimpa rakyat ketika ini - ialah penganjuran majlis solat hajat diselurah negara.

    Marilah kita sama-sama laksanakan agar Allah Yang Maha Hakim melaksana Keperkasaan Nya terhadap mereka mereka yang bersalah atas kemelut yg berlaku kini.


    Ya Allah Ya Rabb
    Kpd Mu Ya Allah kami mengadu terhadap kekejaman , pemerasan , penipuan dan kezaliman oleh pihak pihak tertentu terhadap kami rakyat malaysia.

    Kami 100% yakin dengan keperkasaan Mu seperti yang telah Kau lakukan terhadap Firaun , Karun dan kuncunya dlm kitab suci Al Qur'an sebagai kepercayaan kami.

    Amin Ya Rabbal 'Alamin

    N

    ReplyDelete
  5. Selama ni SPRM menganiaya rakyat & selalu bias dlm tindakan mereka. Nah sekrg dh kena batang hidung sdri amacam?? C penyangak besar mmg dlm ketakutan skrg. Apapun perkara yg dia rasa terancam dia akan tangkap tanpa sbb. Siasatan mmg perkataan menakutkan depa.Kalau nak terus jdi barua tak payahlah siasat..kan dh kata duit tu derma atau sumbangan. Buat apa nak siasat2 lagi? Kalau solat hajat tu bermuhasabah diri lah. Dh byk kesilapan & dosa hang pada rakyat smpi negara jdi kucar kacir. Balik lah ke pangkal jalan.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa