Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, August 9, 2015

Teruk juga Muhyiddin tutuh Najib ni!

Tak hentak meja, beri pandangan berhemah, kenapa gugurkan saya, soal Muhyiddin 
Published: 9 August 2015 5:16 PM
Timbalan presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata ciri-ciri yang dimahukan Datuk Seri Najib Razak ada padanya, tetapi kerana terlalu banyak mempersoalkan mengenai 1Malaysia Development Berhad (1MDB), beliau digugurkan. – Gambar fail The Malaysian Insider, 9 Ogos, 2015.

Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mempersoalkan tindakan Datuk Seri Najib Razak menggugurkannya sebagai timbalan perdana menteri kerana segala teguran yang diberikan kepada perdana menteri dilakukan secara berhemah.
Timbalan presiden Umno itu berkata ciri-ciri yang dimahukan Najib ada padanya namun kerana terlalu banyak mempersoalkan mengenai 1Malaysia Development Berhad (1MDB), beliau digugurkan.
"Kalau sesiapa pun boleh mengemukakan pandangan, berentap meja pun boleh. Cuba tanya presiden parti, pernah tidak saya berentap meja di hadapan beliau. Saya ini kan berhemah, gaya pun macam bodoh je.
"Mana ada hentak meja, mengangkat suara pun tidak ada. Beri pandangan secara berhemah. Salah? Habis kenapa gugurkan saya?
"Tidak apa prerogatif perdana menteri. Dia tidak suka tidak apa. Kita hormat," katanya sewaktu berucap merasmikan mesyuarat pemuda Umno Petaling Jaya Utara petang ini. – 9 Ogos, 2015.

3 comments:

  1. tak hentak meja tak angkat suara pun kena buang
    lebih baik angkat meja
    dulu hang nadim kena bunuh pasai pembesar dengki
    akan pintarnya budak itu
    lani hang din kena pecat pasai hang tak kuat
    omno omno apa dah kono
    lebih baik dengar lagu apako
    lepas tu makan asamko

    ReplyDelete
  2. Yang hentak meja dulu ada maruah. Dia kena jugak diminta letak jawatan tapi kerana dia ada maruah, dia berani hentak meja. Tapi Muhyiddin tak pasal-pasal kena pecat tapi masih dengan gaya bodoh (tak bermaruah).

    Ada Muhyiddin istihar lawan. Tak ada.
    Ada Muhyiddin cakap pantang saya berundur. Tak ada.

    Balik-balik cakap Najib kuasa melantik dan memecat. Dia juga cakap saya terima keputusan tapi sekarang ungkit. Sekarang nak lawan Najib atau tidak ??

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa