Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, August 5, 2015

Adakah Raja Kamarul Bahrin akan tunduk pada kehendak PAS?

PAS: Putus dengan GBH atau letak jawatan MP

8 comments:

  1. pkr tak pun suruh khalid ibrahim
    letak jawatan adun dan parlimen
    walaupun dia sudah dipecat.
    ini bererti pkr lebih baik dari pas.

    ReplyDelete
  2. Tak perlu dengar cakap PAS

    PAS ini sudah BODOH mahu kan Rakyat ikut BODOH macam PAS

    Sudah jadi Ajaran Sesat lah PAS ini

    Semua punca dari Nafsu si TOLOL

    Orang orang Melayu saja yang RUGI

    ReplyDelete
  3. Pecat saja boneka2 Cina DAP/PAP dari PAS, selesai masalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pecat saja barua umno dlm pas selesai masaalah...dulu kafirkan umno sekarang nk join umno sbb sama2 nk jadi kafir ...inilah akibatnya bila kafirkan sesama islam mcmlah diri tu bagus sangat.

      Delete
  4. Nak muntah dengar Kuala Trengganu kubu kuat PAS dan tempat kelahiran sokongan kepada Presideng Flip Flop PAS. Orang Trengganu tak sebodoh itu menilai parti politik macam orang Kelantan maka itu sebab Presideng PAS sekarang hanya dapat sepenggal sahaja sebagai MB Trengganu.

    Kalau Kelantan, PAS itu Islam dan Islam itu PAS walaupun Presideng berperangai munafik tegar dan mentadbir parti mengikut suka hati dan kepala bodoh dia. Tidak pula di Trengganu. orang Trengganu lebih bijak dan sukar untuk diumpan dengan "menjual ayat suci dan agama demi perut para ahli politik". Itu sebab taraf hidup dan kebajikan rakyat Trengganu jauh lebih tinggi dari Kelantan dan mereka ini bijak politik kerana tak terikat dengan agama serta pandai menilai pemimpin yang bertopengkan agama demi perut dan anak menantu (pemimpin yang gemar kambing panggang dan berbini banyak). Lepas pendapat ini admin luluskan, pastinya penulis akan dikafirkan oleh pengikut taksub Presideng........

    ReplyDelete
  5. Kebelakangan ini isu2 yang berbangkit adalah hal2 yg berkaitan dgn orang Islam di Malaysia.
    Rasuah,hasad dengki,pengkhianatan sesama kawan dan fitnah sesama org Islam menjadi lumrah hidup.
    Padangan orang bukan Islam di Msia kat org Islam amat negatif.
    Kita kata Islam hebat tp umat Islam tidak menunjuk saasiyah yg baik.
    Teringat saya akan kata2 Saidina Ali Karamullah "TANGANI ORANG ISLAM DENGAN HATIMU DAN TANGANI ORANG KAFIR DENGAN AKHLAKMU".
    RAJA Petra Kamaruddin dalam satu tulisannya berkata its not the christian or the hindus or the bhuddist who kill Islam.Its the Muslim who is Killing ISLAM in Malaysia.
    Wahai Umat Muhammad SAW, bangunlah dari tidurmu dan berjuanglah memerangi orang Islam yg sedang membunuh Islam.
    Janganlah kita dipandang hina oleh org2 kuffur atas sebahg orangbIslam yg lain.

    ReplyDelete
  6. bila ahli parlimen PAS putuskan hubungan dengan PAS, riuh rendah suruh letak jawatan tapi bila PAS putuskan hubungan dengan DAP, dan DAP minta ahli PAS letakkan jawatan bising kata Lim Guan Eng terburu-buru dan zalimi anggota PAS... apa cerita ni mangkuk..?

    ReplyDelete
  7. Bila pas putus hubungan dgn DAP, maka terkuburlah PR..atas sebab itu semua MP pas kena letak.jawatan sbb mereka menang atas tiket PR..pas bukan parti yg kuat dan mustahil menang byk kalau bertanding sendirian...jgn perasan diri tu kuat, dgn GBH yg belum daftar lagi pun dah terkejut beruk dan rasa terancam sgt.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa