Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 2, 2014

Siti Zailah Pula Menongkah Arus!

Adakah ini juga lambang protes?
Akan bertempik lagikah Dewan Ulamak?

Sayap wanita Pakatan sokong Wan Azizah
mk - 4:00PM - 1 Sep 2014

Wanita Pakatan Rakyat termasuk Dewan Muslimat PAS hari ini menyatakan pendirian menyokong Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail sebagai menteri besar Selangor.

Dalam satu kenyataan bersama, tiga sayap wanita PKR, DAP dan PAS itu menyatakan sokongan tidak berbelah bagi kepada Wan Azizah.

"Kami bersama-sama ingin mengesahkan dan mengukuhkan pendirian kami bahawa Wan Azizah sepatutnya menjadi menteri besar Selangor.
'Ya, dia isteri kepada (Datuk Seri) Anwar Ibrahim, orang yang paling
dikehendaki oleh kerajaan. (Tetapi) dia juga seorang pemimpin yang bersih, berani, bertanggungjawab dan bebas rasuah yang mana ia berkongsi visi yang sama seperti rakyat Malaysia yang berpatriotik," kata kenyataan itu lagi.

Kenyataan itu daripada Wanita PKR Zuraida Kamaruddin, Wanita DAP Chong Eng dan Muslimat PAS Siti Zailah Mohd Yusoff (kanan).

Kenyataan bersama daripada Siti Zailah itu merupakan satu kejutan kerana PAS sebelum ini mencalonkan nama Timbalan PKR Mohamed Azmin Ali selain daripada Wan Azizah bagi menggantikan tempat Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Parti Islam itu juga sebelum ini menafikan dakwaan bahawa mereka menolak Wan Azizah kerana beliau merupakan seorang wanita.

18 comments:

  1. ABU: Asal Bukan Ulama_Bodoh*

    * Ulama UG yang gila nak berdakap dengan UMNO.

    ReplyDelete
  2. bukan azizah tak boleh jadi mb tapi moral laki dia yang buat dia dihina dan dikecam..mana ada isteri mb terlibat ngan pelacur...dah tentu semua rakyat malaysia tau suami dia dipenjara kerana liwat...suami kat penjara isteri jadi mb mana ada? gila ke apa orang pr ni? bangun!...ketuk kepala basuh muka minum air sedarkan diri tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni dah laa ta brni dok selindung dgn anonymous ..pastu dok buat fitnah kt sini. .buruk perangai..

      Delete
    2. Anony 9.58pm. Kau nampak sendiri ke DSAI tu melanggan pelacur? Atau kau ni asyik dok tonton video lucah tajaan Umno? Kau tahu ke apa hukuman orang yang suka menyebarkan fitnah? Kat dunia ni kau bolehlah cakap ikut sedap mulut kau. Kat akhirat nanti apa kau nak jawab di hadapan Allah?

      Delete
    3. Belajar sikit jadi orang alim dan kedekut pahala, seronok betul menulis keburukan orang lain dan kamu nampak ke dengan mata kepala kamu laki Azizah peliwat, moral rendah dll. Simpan sikit kebodohan dan dendam kamu pada laki Azizah.

      Delete
  3. Ha..ha..btui laa anta tuu bak kta mso dlm dewan ulama tuu ramai ust juzu amma..bab haid nifas n ussoli depa pakar laa sheh bab siasah mcm tikus baiki labu...ha..ha..hghu pas ni bila n

    ReplyDelete
  4. amboi anon 10:36, tak boleh tuduh kalau tak tengok sendiri, habis puak mu tuduh orng bunuh model, mu semua ada tengok ke? at least kita ade juga video , sampai sekarnag anuar tak report polis utuk siasat, jam omega???? takutlah tu..

    ReplyDelete
  5. Mat 10:55 pm, pasal model tu dah dijatuhkan hukum ma! Nape najis tak hadir di makamah bila di minta, malah menggunakan kuasa untuk mengelak. Kesian dua ekor baghal tu.......MANAKALA video tu asli, tapi pelakunya tak asli.....lagipun orang yg menyebar video tu dah di denda iaitu Datuk Trio yg dikaitkan dgn kes dimelaka dan disuruh letak jawatan. Sungguh jijik yg mengaku islam macam nko ni, cina makan babi lagi baik dijadikan kawan.sah dah nko bukan org PR pun, tapi penghasut bagaikan dajjal!

    ReplyDelete
  6. Anon 9:58PM.

    Kalau nak memfitnah orang sekalipun biarlah logik dan berfakta sedikit dan yang penting adalah rajin membaca dan membuat komentar bukan dengan kepala lutut. Anwar di penjara dikatakan kerana meliwat? Siapa yang lebih pengetahuan daripada Iblis ini bantu dia beri fakta yang sebenarnya untuk tatapan umum. Buat malu kaum sahaja kamu ini....

    ReplyDelete
  7. Kita umat Islam kena mengaji. Kes ini kena bawa ke makhamah Syariah. Bukan Sivil. Hukum ini kena 4 saksi kalau tidak...tunggu le di akhirat, sapa-sapa yg cakap. OrangIslam patut diam. Ini politik sekular...kotor!... Politik Islam bersih.

    ReplyDelete
  8. Kita umat Islam kena mengaji. Kes ini kena bawa ke makhamah Syariah. Bukan Sivil. Hukum ini kena 4 saksi kalau tidak...tunggu le di akhirat, sapa-sapa yg cakap. OrangIslam patut diam. Ini politik sekular...kotor!... Politik Islam bersih.

    ReplyDelete
  9. Anon 12.55 kita islam kalau nak bersihkan fitnah orang pada diri kita ,angkat sumpah laknat lah ,ini dah bertahun tahun suruh angkat sumpah laknat tak buat ,lagi satu susah sangat ke nak tunjukkan JAM OMEGA dia,takkan tunjukkan jam pun malu ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ni soheh dari keturunan dajal..tuduh orang baik dengan perkara tak benar..bertaubat lah...atau memang kamu keturunan syaitan..

      Delete
  10. PKR sebulat suara, DAP dah tentu sepakat, PAS huru hara dah tak bulat mcm bulan lagi.

    ReplyDelete
  11. Menuduh orang beriman melakukan zina tanpa empat saksi adalah satu diantara tujuh perkara yang membinasakan iman.Yang pertama ialah menyengutukan Allah.Bertaubat dan mohon keampunan kepada Allah sebelum nyawa dicabut.Kematian boleh berlaku bila bila masa.Dikhuatiri mati dalam keadaan ketiadaan iman, iman yang binasa.Tk.

    ReplyDelete
  12. apa-apa pon yang penting dia dah disabitkan meliwat dan akan kepenjara takanlah nak bagi bini dia jadi mb kat negeri tersebut gak .. aqak-agaklah bro! malu wee ...dia berjalan ngan sultan laki kat penjara sultan pon malu... hangpa tak pikiq ka?

    ReplyDelete
  13. Anon betul juga cakap kau apa nak malu nak tunjok jam omega tu. Malu ke laki langgan pelacur terdedah di you tube, tak mengaku pulak tu.Mana nak malu jijah tak bagi supply yang cukup laki kena cari sundal pulak, Jijah kena banyak buat blow job tapi jijik aljuburi dok tibai puki sundal macam mana jijah nak blow job laki dia. aaahpuas aljuburi blow job dgn sundal apa lagi dia nak,

    ReplyDelete
  14. betul juga ya laki dalam jel jijah jadi MB pulak tak malu ke jijah kena kutuk je la, bagi aku tengok jijah dah immune/biasa dgn kutukan dan sumpah ranah terhadap laki dia. Silap jijah kawin dengan peliwat dah jodoh mana dapat elak kan kan kan.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa