Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, August 13, 2015

Nak korner ke mana lagi: Tuduh Mahathir jumpa Clare dan rakyat nak melawan kuasa Agong pulak!

‘Jangan terkejut jika ada rakaman Dr Mahathir jumpa Clare’

 | August 12, 2015
Ramesh Rao mendakwa memiliki bukti Tun M mengarahkan Clare untuk memfitnah Perdana Menteri dan kerajaan.
ramesh-rao_rewcastlrt_mahathir_600
PETALING JAYA: Ramesh Rao memberi amaran supaya rakyat Malaysia tidak terkejut jika ada rakaman suara yang menunjukkan Tun Dr Mahathir Mohamad pernah berjumpa dengan Clare Rewcastle-Brown.
Pengerusi Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin (PMSP) itu mendakwa, rakaman itu membuktikan bekas Perdana Menteri bersekongkol dengan pemilik Sarawak Report itu untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib Tun Razak.
“Jangan terkejut perjumpaan Dr Mahathir dan Clare ada recoder yang menunjukkan Mahathir arahkan Clare untuk burukkan Najib,” katanya dalam sidang media di pejabatnya pada Rabu.
Dia menyifatkan Dr Mahathir sudah hilang ingatan dan nyanyok kerana menggunakan media asing untuk memburukkan pemimpin dan negara ini.
“Saya nak ulang balik sewaktu Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim) dipecat bila media asing serang Malaysia dia (Dr Mahathir) bidas media asing kononnya Yahudi dan jangan percaya dengan berita.
“…Tetapi hari ini Dr Mahathir upah Clare untuk hentam kerajaan Malaysia dengan menjemput dia (Clare) ke Yayasan kepimpinan Perdana dan pergi ke London berjumpa,” katanya.
Ramesh berkata, Dr Mahathir juga sudah ‘nyanyok’ apabila mengatakan demokrasi di negara ini telah mati di bawah kepemimpinan Najib dan demonstrasi tidak lagi dibenarkan.
“Pada 1998, peserta demonstrasi diterajang macam binatang termasuk saya ketika itu yang menyokong reformasi Anwar.
“Itu semua atas arahan Dr Mahathir tetapi zaman Najib tidak ada seorang pun peserta perhimpunan BERSIH kena belasah macam binatang.
” Sekarang Dr Mahathir pula menghasut (gulingkan Najib dengan demo). Ini tidak boleh.
“Jangan nak menghasut buat demonstrasi jalanan, kenapa nak melawan kuasa Agong, Najib dilantik dengan perkenan Agong bukan dia. Mahathir ni bodoh ke?,” katanya.

3 comments:

  1. tak payah dengar lah ckp org tak ada maruah nie....imej dia dah busuk mcm bangkai sama mcm najib..tak ada kedibiliti ...sapa nak percaya...rosmah dah tak ada org dah nk cari nk support dia...penyangak tepi jalan pun dia blasah asal dpt support dia..

    ReplyDelete
  2. Tangkap Najib..
    Dakwa Najib..
    Terang lagi bersuluh itu adalah "rasuah"
    Kenapa wang masuk ke acvount peribadi?
    Kenapa seorang pun ahli umno tak tahu mengenai dana itu sehinggalah terbongkarnya kes ini?

    ReplyDelete
  3. Orang kata ada bukti patut cabar! Ini nak kutuk2 apasal? Haiz...Kesian macai Peliwat yang takde kredibiliti!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa