Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, August 10, 2015

Video: Wanita UMNO mengamuk kena kencing kat Presiden!

Pagi tadi ada sahabat antar video ni melalui WhatsApp tapi bila aku buka, aku tak faham apa biji butirnya yang diucapkan wanita ini..........jadi aku abaikan saja.

Datuk Seri Presiden dah kencing tiga juta ahli UMNO kata Wanita UMNO ini
Monday, August 10, 2015

Kelantangan seorang Ahli Wanita UMNO mengkritik Presiden Parti itu, Datuk Seri Najib Tun Razak menjadi video sensasi dan mendapat perhatian pengguna alam maya.

Menerusi sebuah video yang menjadi viral, wanita tersebut yang dikenali sebagai Alina menuduh Najib sebagai `penipu’ apabila membuat kenyataan tiga juta ahli UMNO menyokong terus kekal sebagai Perdana Menteri.

Visual tersebut yang berdurasi 2.52 minit telah dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook, Mohd Hanizam Yunos.

Alina berkata demikian ketika ucapan penangguhan Mesyuarat Wanita UMNO Bahagian Langkawi pada Ahad.

“Why Datuk, kamu nak kencing (tipu) tiga juta ahli UMNO. Datuk Seri Presiden dah kencing tiga juta ahli UMNO. Jangan kata tiga juta ini menyokong penuh kepimpinan beliau, saya minta MT (anggota Mesyuarat Tertinggi) bawa Najib pergi berubat.

“Saya sokong Barisan Nasional, demi Allah saya ahli UMNO, walau apa jadi saya pangkah Barisan Nasional. Saya mengkritik kerana saya sayangkan Barisan Nasional, saya sayangkan UMNO. Jangan pertikai kesetiaan saya pada Barisan Nasional dan UMNO, tapi kita lihat pada Presiden kita yang sedang kencing kita setiap hari, keluar kat tv (televisyen) cakap merata-rata,” katanya.

Sehingga berita ini ditulis, video tersebut telah ditonton sebanyak 209, 875 kali dan dikongsi 7,853 pengguna lapor Free Malaysia Today

3 comments:

  1. Kalau tak mau kena kencing,
    Keluaq la dari kolam ayaq kencing

    ReplyDelete
  2. Dah selalu kena kencing otak pun boleh berkarat.

    Calun BN kata hasil duit rasuah dalam masa yang sama hantar orang pergi Haji, dia akan pangkah BN! Lawak apa ini? Lepas itu nak marah kata kena kencing.

    ReplyDelete
  3. Incredible! This blog looks just like my old one!
    It's on a totally different subject but it has pretty much the same layout and design. Great
    choice of colors!

    Here is my webpage Klinik Aborsi Legal

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa