Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, April 8, 2015

MH370-Berita dari Maldives

Warga Lihat Pesawat MH370 Jatuh di Maladewa
MALI – Sebuah petunjuk untuk menemukan kembali pesawat MH370 kembali terkuak, seorang penduduk di negara Maladewa melihat pesawat itu ketika jatuh di Perairan Maladewa.

“Saya melihat sebuah pesawat terbang rendah di atas laut, saya tidak tahu kalau itu adalah Pesawat Malaysia Airlines,” ujar seorang warga bernama Ahmed Shiyamm, seperti dilansir Metro, Minggu (5/4/2015).

“Pesawat itu besar dan saya bisa melihat badan pesawat itu dengan jelas,” tambahnya.

Shiyamm merupakan seorang warga yang tinggal di Pulau Kudahuvadhoo, Maladewa. Banyak warga di pulau itu juga melihat pesawat yang terbang rendah di atas mereka dan heran kenapa ada pesawat yang melintas.

Pemerintah Maladewa sendiri menyatakan tidak ada sinyal pesawat MH370 masuk ke negaranya. 

Namun, pemerintah akan melakukan investigasi terkait pengakuan warga di Pulau Kudahuvadhoo.
Jika benar MH370 jatuh di Perairan Maladewa, maka pesawat nahas tersebut telah jauh melenceng dari rute awalnya yaitu Kuala Lumpur-Beijing - news.okezone.com

2 comments:

  1. Penduduk sana tak beli numbor ekor agak nya....

    Mungkin tiada kedai jual numbor ekor , kalau tak kaya raya lah tanpa menipu Rakyat macam budak 1 Mat Dah Bahalol.

    Semua dah KIOK kot.

    ReplyDelete
  2. Penduduk sana kebykannya beragama Islam. Mana ada kedai no. ekor kt sana. Peraturan pun ketat. Takde arak, pub atau disko walau di tpt2 peranginan.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa