Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, April 3, 2015

Masing-Masing cakap berdegar-degar tapi kepala disorok bawah sayap!

Penganalisis: Kenapa Pas masih kekal dalam PR?
1 April 2015

4 comments:

  1. Abe
    1. Prof ni adalah prof kangkong UMNO paling tegar. Dia dgn prof Ahmad Atory berkongsi tempat pertama.

    2. Betulla kata mamat ni. Dengar dari cakap sepatutnya mereka dah keluarkan PAS dari PR sejak 100 tahun dulu.

    3. Mereka ini adalah pemimpin PAS dari puak UG yang tak boleh buat apa2 sekarang kerana dasar rasmi PAS adalah masih bersama PR.

    Mereka hanya boleh sabotaj dengan statement2 politik untuk menghancurkan PR sahaja.

    3. Amat sedih kerana yang melakukan sabotaj untuk meruntuhkan PR adalah pemimpin-pemimpin UG yang bertaraf ulamak.

    Jika kita ada jiwa ugama, kita berasa malu dengan tindakan2 politik mereka yang tidak melambangkan keulamakan mereka. Auta dan putar belit mereka boleh mengelirukan orang kerana xde bezanya dengan mereka dari parti MIC.

    Kita menjadi sedih bagaimana mereka berusaha dengan pelbagai cara untuk menentang dasar rasmi tahaluf siyasi PAS dan membelakangkan perlembagaan PAS dalam mencapai agenda UG mereka.

    ReplyDelete
  2. Diakhir perjalanan kemelut ini klimaksnya PKR dan PAS kekal didalam PR. DAP dan PasMa bergabung berusaha " Selamatkan Malaysia " dari hudud kata LKS. UMNO-BN kekal berkuasa.

    ReplyDelete
  3. Kalau PAS keluar dari PR, alamatnya Hadi and the U-turn snakes bungkuslah dalam pemilihan di muktamar kali ini. Keputusan muktamar adalah kekal dalam PR, jika itupun Hadi and the U-turn snakes gagal laksanakan buat apa dia jadi Presiden.... ini Hadi and the U-turn snakes jenis telunjuk lurus, kelingking berkait, pepat di hujung runcing di dalam... lain ucapan dasar presiden... lain ucapan penutup presiden.

    ReplyDelete
  4. pandian ini adalah seorang pelacur politik yang sanggup menjual ibunya sendiri demi mendapat pujian dari umno/ bn. beliau bertujuan untuk melihat perpecahan yang berterusan di dalam PR supaya BN dapat terus merompak khazanah negara.
    beliau bimbang jika hadi dan geng pro umno disingkirkan dalam muktamar yg akan datang dan PAS dipimpin oleh kumpulan berwibawa yg akan mengembalikan kepwrcayaan rakyat kpd parti itu.

    deyyyy....ampu banyak kuat lu punya kapla pun sudah botak mcm kapla butto....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa