Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, April 4, 2015

Lagi pencalonan untuk Husam dan dilema Husam

Adakah bila Husam terima pencalonan, Husam dianggap durhaka?
Dan apa pula tanggapan dan rasa hati Kawasan yang mencalonkannya?
Dalam demokrasi Husam sepatutnya mengambil kira hasrat PAS Kawasan terlebih dahulu

Pas Segamat calon Husam sebagai Presiden
4 April 2015

8 comments:

  1. yg lantik pemimpin termasuk hadi ialah ahli. lain ler dgn murshitdool tu.

    so YB Husam kena terima. puak munafiq bertopeng ulama jgn dipedulikan.

    lupakah apa yg geng ug dah buat pada YB? YB diTENDANG secara FLYING KICK selepas kena ROUNDHOUSE KICK tanpa sbrg amaran. mrk lantik exco sesame mrk tanpa pengetahuan YB. mcm main pondok2.

    kita menyeru rakyat menentang bn umno sbb kezaliman mrk (tipu, fitnah, rompak, rasuah, bunuh). tp bila pemimpin sendiri tipu, fitnah, caci, hina sesame sendiri dan rakan pr, kita nak diam?

    jgn cenderung dgn org zalim, nanti awak masuk neraka. murshitdool tu mungkin ada jin bertopengkan manusia yg lantik dia.

    apa hukum jadi imam kalau makmum benci? apa hukum membiarkan kezaliman bila kita ada peluang utk membasminya? itu kena tanya hadi sbb dia org no 2 ulama dunya.

    bila bab ekjs yg memang fail tu, boleh pula kata - sekurg2nya kita dah cuba.

    tp bila rakyat turun dijlnry utk tukar kerajaan, tak pula geng ug kata - skurg2nya mrk dah cuba.

    ReplyDelete
  2. Ini mungkin adalah petunjuk Allah untuk menguatkan jemaah Islam ,di harap Husam jangn menarik diri,kerana perbuatan ini akan merobek paersaan dan harapah rakyaat ramai,terimalah dengan tenang hati,Husam bukanya menipu,merasuah,menderhaka tetapi ini adalah harapan penyokong pas peringkat bawah,untuk melihat Parti Pas kembali bersatu dengan teguh dan bersama kuat dengan Pakatan,Insyallah kita berjaya.dan sekiranay Husam menarik diri ,ini bererti beliau menghina diri sendiri dan tidak akan dipercayai lagi oleh pengikut seperti kami ini.Tak percaya tunggulah,kerjaya politik saudara husam akan pudar selamnya.

    ReplyDelete
  3. aku sokong apa yang anon3.34 tu tulis.Tepat dan jitu,sekarang kita menhadapi masaalh ada peminpin tyertinggi Pas yang perasan ,Presideng dengan murshidool Pas dan pengikut yang hancing,tak dapat bezakan imam yang jujur dengan imam yang putarbelit.

    ReplyDelete
  4. Inilah masanya Husam menunjukkan kelakianya kejantanannya ketokohanya..

    Kalau tak tanding juger... Husam is a born loser

    ReplyDelete
  5. Abe

    Kalau kita jadi husam pun kita dalam delema.

    Kita perlu bagi Husam keyakinan diri dengan mencalonkanya jumlah yang besar. Jumlah pencalonan yang besar bererti sokongan yang kuat diperingkat akar umbi yang mahu perubahan.

    Jika pencalonan skit, jangan kita salahkan Husam jika xmau bertanding. Jadi mari kita berusaha agar Husam mendapat pencalonan yang banyak supaya dia yakin untuk bertanding.

    ReplyDelete
  6. bat8 dan Malaysiabaru

    Betul tu...abe setuju!

    ReplyDelete
  7. Akor umbi nok ulama bukan profesional, Ulama benteng kekuatan PAS....husam jadi timbalan je....

    ReplyDelete
  8. Betul Husam, ahli akar umbi dah muak dengan presideng UG tu... Harap sdr Husam tidak khianati harapan kami semua. Tolonglah kami ketepikan penghancur PR, klau tidak saya pasti generasi akan datang dah tak sayangkan PAS lagi

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa